Obiektywy do lustrzanek (Sigma, Olympus, Carl Zeiss, Pentax, Lensbaby, Venus Optics)
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 67
Sigma A 35 mm f/1.4 DG HSM to szerokokątny obiektyw o doskonałej jakości i bardzo dużej jasności 1:1.4. Wśród 13 soczewek, z których jest zbudowany zastosowano dwie soczewki asferyczne, cztery soczewki z niskodyspersyjnego szkła SLD i jedną ze szkła FLD. Obiektyw oznaczony został symbolem A, co wg. nowej nomenklatury marki Sigma oznacza Art.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Szerokokątny obiektyw o doskonałej jakości i bardzo dużej jasności 1:1.4. Wśród 13 soczewek, z których jest zbudowany zastosowano dwie soczewki asferyczne, cztery soczewki z niskodyspersyjnego szkła SLD i jedną ze szkła FLD. Obiektyw oznaczony został symbolem A, co wg. nowej nomenklatury marki Sigma oznacza Art.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wśród innych teleobiektywów o podobnej ogniskowej i przysłonie Laowa wyróżnia się niewielką odległością minimalnego ostrzenia - 24,7 cm. Skutkuje ona bardzo dużą skalą odwzorowania, która w tym przypadku wynosi aż 2:1. Oznacza to, że obiekt który w rzeczywistości ma wymiary 1 x 1 cm na matrycy Twojego aparatu będzie miał rozmiary 2 x 2 cm.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do aparatów systemu Canon EOS. Długa ogniskowa 100 mm i światło f/2,0 czynią z niego typowo portretowy instrument. Obiektyw będzie przydatny również w fotografii dzikiej przyrody, produktowej, czy w reportażu. Ogniskowa 100 mm da naturalne odwzorowanie perspektywy w bardzo ciasnych portretach. Maksymalny otwór przesłony f/2,0 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia i pozwala na eksperymentowanie z głębią ostrości.
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do lustrzanek Nikon. Długa ogniskowa 100 mm i światło f/2,0 czynią z niego typowo portretowy instrument. Obiektyw będzie przydatny również w fotografii dzikiej przyrody, produktowej, czy w reportażu. Ogniskowa 135 mm da naturalne odwzorowanie perspektywy w bardzo ciasnych portretach. Maksymalny otwór przesłony f/2,0 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia i pozwala na eksperymentowanie z głębią ostrości.
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do aparatów systemu Canon EOS. Standardowa ogniskowa 50 mm i światło f/1,4 czynią z niego narzędzie bardzo przydatne w niemal każdej dziedzinie fotografii. Ogniskowa 50 mm da naturalne odwzorowanie perspektywy zbliżone do ludzkiego wzroku. Maksymalny otwór przesłony f/1,4 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia i pozwala na eksperymentowanie z głębią ostrości, co w przypadku obiektywu Milvus 50 mm f/1.4 będzie szczególnie udane ze względu na przepiękny bokeh tego instrumentu.
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do lustrzanek Nikon. Standardowa ogniskowa 50 mm i światło f/1,4 czynią z niego narzędzie bardzo przydatne w niemal każdej dziedzinie fotografii. Ogniskowa 50 mm da naturalne odwzorowanie perspektywy zbliżone do ludzkiego wzroku. Maksymalny otwór przesłony f/1,4 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia i pozwala na eksperymentowanie z głębią ostrości, co w przypadku obiektywu Milvus 50 mm f/1.4 będzie szczególnie udane ze względu na przepiękny bokeh tego instrumentu.
Szerokokątny, jasny obiektyw o maksymalnym powiększeniu 1:2 i minimalnym dystansie ostrzenia 14 cm. Z matrycą APS-C zapewnia kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 44 mm dla formatu pełnoklatkowego.
Szerokokątny, jasny obiektyw o maksymalnym powiększeniu 1:2 i minimalnym dystansie ostrzenia 14 cm. Z matrycą APS-C zapewnia kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 44 mm dla formatu pełnoklatkowego.
Bardzo jasny obiektyw o światłosile f/2.8 umożliwiający uzyskanie naturalnie wyglądającego, subtelnego efektu bokeh. Szkło o wysokiej refrakcji i niskiej dyspersji oraz inne komponenty gwarantują uzyskanie wyjątkowo ostrego obrazu, charakteryzującego się świetnym kontrastem oraz wysoką rozdzielczością. Wewnętrzny system ogniskowania pozwala na zachowanie takiej samej długości obiektywu w trakcie ustawiania ostrości, co dodatkowo zwiększa pewność podczas fotografowania z ręki. Duży pierścień ostrości pozwala na bardzo precyzyjne operowanie MF.
Zmiennoogniskowy teleobiektyw zaprojektowany z myślą o aparatach średnioformatowych Pentax 645. Udostępnia szeroki, wszechstronny zakres ogniskowych, które umożliwią zrealizowanie różnorodnych projektów. Zaawansowana konstrukcja obejmująca 15 elementów 13 grupach zapewnia doskonałą jakość obrazu. Obiektyw wykorzystuje mechanizm wewnętrznego ogniskowania, który sprawia, że nie zmieniają się wymiary tubusu w trakcie ustawiania ostrości, a przełączanie pomiędzy system AF a MF jest tak proste, jak to tylko możliwe - wystarczy przesunąć pierścień ostrości do przodu lub do tyłu.
Szerokokątny obiektyw, który zapewni uzyskanie naturalnych efektów, ukazując piękno fotografowanych scen. Pozwala uzyskać obraz o wysokim kontraście i doskonałej rozdzielczości, przy jednoczesnym minimalizowaniu zniekształceń. Uzyskiwane tym obiektywem fotografie cechują się świetną jakością zarówno w centrum, jak i na obrzeżach kadru.
Profesjonalny obiektyw z mocowaniem Pentax KAF. Przeznaczony jest tylko do lustrzanek cyfrowych z matrycą APS-C. Nominalna ogniskowa wynosi 50-135 mm, po założeniu do lustrzanki z matrycą APS-C kąt widzenia obiektywu odpowiada ogniskowej 76.5-207 mm.
PENTAX-D FA645 55mmF2.8AL[IF] SDM AW został stworzony z myślą o aparacie Pentax 645. Zastosowano w nim soczewki asferyczne, powłokę Aero Bright Coating i inne doskonałe rozwiązania technologiczne, które umożliwiają tworzenie niezwykle precyzyjnych i ostrych zdjęć. Okrągła przysłona umożliwia uzyskanie niezwykle naturalnego efektu bokeh, który pozwoli na odwzorowanie wyjątkowej atmosfery scen. Dzięki temu obiektywowi uzyskasz wyjątkowo subtelne fotografie.
Uniwersalny teleobiektyw o wysokiej jakości soczewek. Doskonale sprawdzi się przy zdjęciach sportowych czy przyrodniczych. Stała jasność 4.0 ułatwi fotografowanie w słabym oświetleniu dając nam dodatkowo ciekawą głębię ostrości.
Obiektyw dedykowany do aparatów średnioformatowych. Dzięki zastosowaniu specjalnie opracowanej powłoki Pentax HD i znakomitego mechanizmu SR (Shake Reduction) obiektyw ten oferuje jasne i subtelne obrazy, które umożliwią zrealizowanie doskonałych portretów. Zastosowanie 2 elementów ED o bardzo niskiej dyspersji i asferycznego pozwoliło na zagwarantowanie wysokiej rozdzielczości w całym polu obrazu, przy jednoczesnym skutecznym ograniczaniu aberracji chromatycznej. Pyłoszczelna, odporna na warunki atmosferyczne konstrukcja oferuje 11 uszczelnień.
Sigma A 35 mm f/1.4 DG HSM to szerokokątny obiektyw o doskonałej jakości i bardzo dużej jasności 1:1.4. Wśród 13 soczewek, z których jest zbudowany zastosowano dwie soczewki asferyczne, cztery soczewki z niskodyspersyjnego szkła SLD i jedną ze szkła FLD. Obiektyw oznaczony został symbolem A, co wg. nowej nomenklatury marki Sigma oznacza Art.
Obiektyw portretowy o specjalnej konstrukcji z 2 przysłonami i elementem apodyzacyjnym, co pozwala na kreatywną pracę z głębią ostrości. Wykorzystuje m.in. 3 elementy o bardzo niskiej dyspersji i 1 element o wysokim współczynniku załamania światła. Metalowa obudowa gwarantuje dużą wytrzymałość.
Obiektyw portretowy o specjalnej konstrukcji z 2 przysłonami i elementem apodyzacyjnym, co pozwala na kreatywną pracę z głębią ostrości. Wykorzystuje m.in. 3 elementy o bardzo niskiej dyspersji i 1 element o wysokim współczynniku załamania światła. Metalowa obudowa gwarantuje dużą wytrzymałość.
Uniwersalny obiektyw makro o wyjątkowej skali odwzorowania 2:1, ogniskowej 100 mm, minimalnym dystansie ostrzenia 24,7 cm i światłosile f/2.8. Świetnie sprawdzi się nie tylko w makrofotografii, ale również np. w portrecie. Jest to konstrukcja apochromatyczna, doskonale minimalizująca aberracje.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.